هر روزه با شروع یک شغل جدید در هر صنعت که از رقبای بالایی در ان مواجه هست باید دریافت که در این بازار بزرگ چطور و از چه روشی جایی برای فعالیت و تولید و افزایش درآمدزایی مجموعه اقدام نمود میدانیم که تمامی مشتریان آگهی های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خود نگه نمیدارند،اما ارائه یک جاکلیدی تبلیغاتی کوچک که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده باشد میتواند در تمام طول سال شما را در نزدیک ترین حالت ممکن به مشتریانتان نگه دارد…
آداب هدیه دادن
آداب هدیه دادن هدایای تبلیغاتی به نحوی از انحاء یک نوع هنر به حساب میآید. در این زمینه، موارد زیر را رعایت کنید:
تناسب هدیه تبلیغاتی خاص
بسیار مراقب باشید هدیهای که میدهید متناسب با رابطه شما با هدیهگیرنده باشد. این امر نه به حجم و ابعاد قرارداد یا معاملهای که انجام دادهاید وابسته است و نه به میزان وقتی که برای گیرنده گذاشتهاید، بلکه به میزان نزدیکی روابط وابسته است. فواصل هدیه دادن را هم از نظر مناسبتها و تعطیلیها در نظر بگیرید باز هم تاکید میشود کاری نکنید که احساس رشوه گرفتن پیش بیاید.
تَشَخُص هدیه تبلیغاتی
اینکه یک هدیه دارای تَشَخُص باشد، نکتهای عالی است. مهم این است که هدیه تبلیغاتی ، بازتاب شخصیت و علایق گیرنده آن باشد. اگر این ویژگیها در هدیه تبلیغاتی لحاظ شود، گیرنده هدیه تبلیغاتی بهطور حتم احساس خوبی نسبت به دریافت آن خواهد داشت.
زمان هدیه تبلیغاتی
بهترین زمانها برای هدیه تبلیغاتی دادن، همان تعطیلات هستند. زمان تولد ممکن است جالب نباشد چون هدیه تبلیغاتی گیرنده، متوجه میشود که شما دچار زحمت و صرف هزینه شدهاید و اطلاعاتی را در مورد او بهدست آوردهاید.
سالگرد یک شروع یک کار یا سالگرد وقتی که شما با هدیهگیرنده وارد یک مرحله تجاری جدید شدهاید جزو مواقع مناسب برای هدیه تبلیغاتی دادن است. زمانی که آغازی برای یک رقابت معنادار بوده هم جزو مواقع مناسب به شمار میآید.
ارایه هدیه تبلیغاتی
آمادهسازی هدیه تبلیغاتی هم آداب خاص خود را دارد. به کاغذ هدایای تبلیغاتی توجه کنید و سعی کنید با دست خودتان چیزی بنویسید. پیامی هم که مینویسید باید حس خوبی را به هدیهگیرنده انتقال دهد.
اگر بر مبنای یک مناسبت شخصی هدیه تبلیغاتی میدهید، پست کردن هدایای تبلیغاتی جدید به آدرس منزل هدیهگیرنده هم حس خوبی دارد.
نام و لوگوی شرکت
نام و لوگوی شرکت را بر روی هدیه تبلیغاتی داشته باشیم یا نداشته باشیم؟ این یک موضوع مهم است.
اگر نام و لوگوی شرکت بر روی هدیه تبلیغاتی ارزان باشد، حتماً در یادها میماند و بهخصوص اگر هدیه ما کاربردی بوده و در طول روز هم مورد استفاده قرار گیرد، طبعاً از نظر در ذهن ماندن، مؤثرتر هم خواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که در این نوع هدایای تبلیغاتی دادن باید مراقب تبلیغ آشکار هم بود. پس باید کوشید موضوع را کاملاً شخصی کرده و هدایای تبلیغاتی خاص را به نوعی طراحی کرد که انگار مخصوص هدیهگیرنده طراحی شده است.
چه نوع هدایایی؟
شرکتها برای تبلیغ خود میتوانند از هزاران نوع هدیه استفاده کنند. نگاهی به موافقان و مخالفان در برخی از موارد حائز اهمیت است:
سررسید تبلیغاتی
سررسید و سالنامه یکی از بهترین گزینه های هدایای تبلیغاتی است که به صورت اختصاصی و عمومی قابل چاپ که انواع چاپ آن داغکوب طلاکوب و ... است در قطع های وزیری ، اروپایی ، رقعی ، که به تناسب بودجه شما قابل ارائه است که در این خصوص سررسید های ارگانایزر آماده شده برای ویژه مدیران است که در این خصوص تقویم رومیزی نیز در این چارچوب نقش بسزایی در نمایش محصولات و فعالیت های شما را در یک سال در معرض نمایش مخاطبین و بازار هدف قرار میگیرد که برای نمونه های بیشتر میتوانید با دفتر تماس حاصل بفرمائید شماره تماس : 02155592254
پاور بانک تبلیغاتی ارزان
یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ماندگار در حال حاضر هدایای الکترونیکی ویژه است که میتوان پاور بانک تبلیغاتی را یکی از این موارد دانست که میتوانید از چگونگی و مشخصات تکمیلی آن در سایت ما آگاه شوید
یکی دیگر از هدایای جدید و مرسوم شده در بحث تبلیغات میتوان به اسپیکر های تبلیغاتی اشاره کرد که این مجموعه با دارا بودن بیشترین تعداد مدل و با ارزان ترین قیمت ها توانسته نسبت به رقبا تمایز پیدا کند
فلش مموری های تبلیغاتی سهم به سزایی در تبلیغات یک شرکت داشته باشد که به صورتهای مختلث قابل ارائه است که به ذیل به چند نمونه آن اشاره کرد
شناخت کارمندان در یک مجموعه
بسیاری از شرکتها نگران جنبههای تبعیضآمیزی هستند که ممکن است جزو پیامدهای هدیه تبلیغاتی دادن به یک کارمند باشد و در کل، انتخاب یک فرد خاص هم همیشه دشوار است. به همین دلیل، بودجهای در اختیار مدیران شرکتها قرار میگیرد تا در این زمینه هزینه شود. وقتگذاری فراوان برای اجرای یک پروژه، رضایت بخشیدن به مشتری و اقدامات صرفهجویانه میتواند جزو موارد مناسب برای هدایای تبلیغاتی دادن باشد. در این موارد هم باید به تناسب هدیه و هدیهگیرنده توجه داشت.
مشتریان هدایای تبلیغاتی
به هدیه، هدیهگیرنده و اخلاقیات سازمان توجه کنید. با انتخاب مشتری، حالا باید به نوع هدیه و نحوه ارسال آن توجه داشته باشید. بین نیروی فروش و مشتری باید رابطه باشد. اگر هدیه را افرادی از شرکت به مشتری بدهند که با او در ارتباط مستقیم بودهاند، تأثیر بهتری خواهد داشت. برای مشتری بسیار جالب خواهد بود که ببیند از بخش خدمات مشتری یک شرکت، هدیه دریافت میکند.
هدیه؛ نگاهی متفاوت
انتقال یک جانبه پول، اموال و چیزهای دیگر به هدیهگیرنده از جانب هدیهدهنده که ظاهراً نباید پس از دادن آنها ادعایی نسبت به گیرنده داشته باشد.
خوب این میتواند یک تعریف از هدیه دادن باشد. نکته مهم این تعریف بر فقدان هر نوع پیششرطی استوار است، یعنی هدیهدهنده نباید هیچ پیششرطی برای دادن هدیه وضع کند.
اما گاهی اوقات، برخی از هدایا ممکن است طرف مقابل را وادار به حمایت از مثلاً یک محصول، خدمت یا یک برنامه کند.
گاهی اوقات، بعضی از هدایا هم ممکن است هدیه تبلیغاتی گیرنده را وادار به عمل متقابل سازد و به عبارت دیگر، او را وادار کند که در همچشمی و رقابت با هدیهدهنده، او هم متقابلاً هدیهای بخرد و این هدیه، گرانقیمتتر از هدیه هدیهدهنده هم باشد.
در این حالت میتوان گفت هدیه دادن نه از سر مهر و علاقه بلکه اساساً نوعی نماد است که در یک حالت نمادین متقابل و در محیطی سمبولیک رد و بدل میشود و بیشتر به یک فضای اقتصادی شبیه است تا فضایی مبتنی بر روابط خالص انسانی.
شما که هدیه میدهید به این موضوعات چطور نگاه میکنید؟
– هدیه شما علامت توجه به طرف مقابل است، یا عاملی که قدرت و مکنت شما را به رخ هدیهگیرنده میکشاند؟
– هدیه شما طرف را به نگرانی از نقض قواعد بازی میکشاند، یا اینکه به او آرامشخاطر میدهد؟
– شما دارید هدیه میدهید، یا پاداش رفتار موردنظرتان را از طرف هدیهگیرنده دریافت میکنید؟
– و بالاخره باز میتوان پرسید که دارید هدیه میدهید یا قرض؟ هدیهگیرنده را مجذوب خودتان میکنید یا وامدار خودتان؟ دارید به دیگران راه و رسم زندگی کردن را میآموزید یا راه و رسم وابستگی به سایرین را؟
ساک دستي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,الگوي ساک دستي کاغذي,ساک دستي پارچه ای تبليغاتي,قیمت ساک دستي تبليغاتي,خريد ساک دستي,نمونه ساک,الگوی ساک دستی کاغذی , ساک دستی کاغذی تبلیغاتی , ساک دستی تبلیغاتی ,ساک دستی ارزان,ساک دستی کاغذی با کیفیت,تولید ساک دستی کاغذی,آموزش ساک,ساک دستی,ساک دستي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,الگوي ساک دستي کاغذي,ساک دستي پارچه ای تبليغاتي,قیمت ساک دستي تبليغاتي,خريد ساک دستي,هدایای تبلیغاتی جدید ترین هدایای تبلیغاتی خاص نظیر خودکار تبلیغاتی، فلش مموری، هدیه ی مدیریتی، پاور بانک برای سازمان ها و شرکت ها,تامین هدایای تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت ها,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای مدیریتی,مجموعه متنوع هدیه تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی,خلاقانه,سررسید 97,خودکار تبلیغاتی,ساعت تبلیغاتی,ساعت دیواری,ساعت رومیزی,فلش مموری تبلیغاتی,ست رومیزی مدیریتی,ساک دستی,کیف سمیناری,گروه هدایای تبلیغاتی تولید کننده ارزنده ترین و موثرترین هدایا شامل: ماگ,فلاسک،جعبه پذیرایی،ساک دستی،کلاه,تی شرت،فولدر,یادداشت,سررسید,تقویم,استیکی نت,خودکار,فلش مموری,پاور بانک,لوازم جانبی,ساعت دیواری,ست مدیریتی رومیزی,ست ابزار,ست مسافرتی،محصولات چرمی،محصولات فروشگاهی،گوناگون,محصولات,هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه,هدایای تبلیغاتیارزان,هدایای تبلیغاتی نفیس,قلم و خودکار لاکچری,کتب لاکچری,شکلات تبلیغاتی اختصاصی,انواع سالنامه و دفتر یادداشت,دفتر سالنامه مدرن,دفتر سالنامه کلاسیک,سالنامه رومیزی,سالنامه دیواری,دفتر یادداشت و تلفن, تمامی سالنامه ها97,هدایای ویژه خاص,هدایایویژه جدید,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی جدید,هدیه تبلیغاتی جدید,هدایای تبلیغاتی ارزان,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی,هدایای تبلیغاتی جدید,هدایای تبلیغاتی,خودکارتبلیغاتی,هدیه تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی جدید,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی,خودکار نمایشگاهی,پاور بانک تبلیغاتی,اسپیکر تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتیارزان,هدایای تبلیغاتی لاکچری,هدایای تبلیغاتی مدیریتی,هدایای تبلیغاتی ویژه,هدایای تبلیغاتی خلاقانه,سفارش خودکار تبلیغاتی,خودکار تبلیغاتی,قیمت خودکار تبلیغاتی ارزان,هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران,خودکار تبلیغاتی پلاستیکی,جاکلیدی تبلیغاتی ارزان,تولید جاکلیدی تبلیغاتی,جاکلیدی پلاستیکی,قیمت جاسوئیچی تبلیغاتی ارزان,چاپ خودکار تبلیغاتی,پاوربانک شیاومی,قیمت پاور بانک تبلیغاتی,قیمت فلش مموری تبلیغاتی,پخش عمده پاوربانک,پاوربانک چرمی,قیمت پاور بانک دیتاکی,هدایای اداری,قیمت آفتابگیرماشین تبلیغاتی,فروش آفتابگیر خودرو,قیمت آفتابگیر خودرو,خریدآفتابگیر خودرو,تولیدکننده آفتابگیر ماشین,خریدآفتابگیر ماشین,کلاسورسمیناری,کیف سمیناری ارزان,کیف سمیناری چرم,فولدر سمیناری چرم,کیف همایشی فولدر مدیریتی,فولدر چرمی,سایت شرکت یوروپن,انواع ابزارهای تبلیغات,فلش مموری تبلیغاتی,فلش مموری کارتی,فلش مموری کلیدی,فلش مموری تبلیغاتی ارزان,فلش مموری تبلیغاتی,طرح کارت ویزیت فلش کارتی ارزان
#هدایای_تبلیغاتی #فلش_مموری_تبلیغاتی #هدیه_ویژه_مدیران #خودکار_تبلیغاتی #خودکار_پلاستیکی_نمایشگاهی #کلاه_تبلیغاتی #تیشرت_تبلیغاتی_جودون #جاکلیدی_تبلیغاتی #آفتابگیر_تبلیغاتی #کیسه_زباله_خودرو #اسپیکر_تبلیغاتی #خودکار_فلزی_یوروپن #خودکار_پورتوک #چاپ_خودکار_در_تهران #لیوان_سرامیکی #انواع_ساک_دستی_سوزنی #پد_ماوس_تبلیغاتی #ساعت_دیواری_تبلیغاتی #سالنامه_1397 #کیف_اداری #ابزار_آلات_تبلیغاتی #صنایع_دستی_اصفهان #ماساژور_تبلیغاتی #ست_تبلیغاتی_چرم #مانیکور_تبلیغاتی #هدایای_ویژه_بانوان #هدیه_ویژه_مدیران #جاکارتی_تبلیغاتی #ساعت رومیزی_تبلیغاتی
بستن *به این
نظر امتیاز دهید
*نام و نام
خانوادگی * پست
الکترونیک * متن پیام
|
شعبه 1 : تهران، افسریه بالاتر از سرای ایرانی پاساژ اطمینان ایرانیان طبقه اول واحد 113
راه ارتباطی ضحی گیفت : 02133879661 | 09127230710
ضحی گیفت مرکز فروش هدایای تبلیغاتی و سازمانی با خدمات چاپ تخصصی
شرکت هدیه تبلیغاتی ضحی از سال 1385 تا کنون به صورت تخصصی در زمینه هدایای تبلیغاتی و هدیه سازمانی فعالیت میکند و با ارائه خدمات چاپ تخصصی، به هزاران سازمان، شرکت و برند مختلف خدمات رسانی کرده است. ضحی گیفت دارای کارگاه چاپ اختصاصی و تخصصی بوده و سفارشات شما را در کوتاهترین زمان ممکن آماده میکند. همچنین، ضحی گیفت نمایشگاه اختصاصی هدایای تبلیغاتی با بیش از 700 مدل نمونه محصول را داراست.
تمامی خدمات و محصولات سایت هدایای تبلیغاتی ضحی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.